Nukkuminen kuulemma laihduttaa. Väsyneenä tulee syötyä enemmän. Kyllä mä sen tiedän ilman naistenlehtiäki! Ihan omasta kokemuksesta. Sillon, ku väsyttää, tekee mieli kahvia ja jotain makeaa. Tänään oli sellanen päivä. Koko päivä puolitokkurassa. Ja nyt iltapäivällä varsinkin iski makeanhimo. Ostin vierasvaroiksi jäätelöä ja keksejä. Jätskiä piti tietankin maistaa yhen annoksen verran. Ja se annoshan piti koristella keksein ja kakunkoristekarkein. Ja kun se keksipaketti nyt kerran tuli aukaistua, niin tulihan siitä puolet syötyä. Ja sit kävin vielä illemmalla uudelleen kaupassa, kun unohdin sekavihannekset, niin tuli ostettua vielä yks Geisha-tuutti. Ois niin tehny mieli ostaa karkkiakin. Ne uudet Angry Birds-pussit on sitten viekoittelevan houkuttelevia. Kuten jo edellisen postauksen kommenteissa Rozille totesin, oon katellu niitä jo pitempään sillä silmällä. Rakkaushan on kemiaa, ne kerta kaikkiaan vaan vetää niin mua puoleensa, että kyllä joku kerta sellanen pussi vielä eksyy mun ostoskärryyn...

Miksköhän mä en älyä koskaan mennä ajoissa nukkumaan, vaikka ois aamulla aikanen herätys? Ei vaan nukuta illalla, vaan tekee mieli kukkua. Ja kellokin rientää aina niin sukkelaan, että yhtäkkiä se on taas vaan puoliyö ja sit kohta 1. Siinä 24-1 mun tulee mentyä nukkumaan. Mihin aikaan te muut?

En muista kellonaikoja, mutta kaiken kaikkiaan oon edellä mainittujen lisäks syöny tänään kokonaisen juustopatongin, savukalaa, kurkkua, tomaattia, raejuustoa, ruisleipää suolakalalla, juustolla ja pelkällä voilla sekä mansikoita ja jugurtin. "Yök,yök, järkyttävää!" - Mua ei yökötytä eikä järkytä yhtään, vaan voisin syödä vielä vähän jotain taas lisääkin. ;P