Kyllä se vaan pahasti näyttää siltä, että joudun toteuttamaan seuraavankin uhkan eli "Liian pienet vaatteet päälle"-päivän. En mitenkään saa huomiseen mennessä yhtä kiloa karistettua. Noo, se oli onneksi vain liian pienet vaatteet. Niissä on valinnanvaraa vielä löytää sellaiset, jotka ei näytä ihan liian pahalta, vaikka ikävältä päällä tuntuukin. Seuraava onkin sitten vähän kuin jatkoa tuohon liian pieniin vaatteisiin. Eli se minihame ja vartalonmyötäinen paita. Siihan mennessä pitäis jo tsempata! Mulla on lähteny kuri käsistä ihan kokonaan. Jotkut menut voi olla ihan esimerkillisiäkin. Ne yleensä mieluiten tänne ylös kirjaankin ;) mut sit on ollu täs välillä noita herkkupäiviä ihan liikaa. Ehkäpä mun pitäis aloittaa jo se siedätyshoito. Ihan jo siksikin, että tulis ees jotain tästä laihdutusyrityksestä. Huokaus. Taas mulla on kurinpito-ongelmia itteni kans. Oon oikeen kauhukakara tällä saralla. sad

Päivän menu :

Klo 8 : kahvi + 2 pientä ruisleipää (oivariini, juusto, kurkku, tomaatti)
Klo 12 : kourallinen rusinoita (oon nyt koukussa noihin rusinoihin, mut ehk ne on silti parempi koukutus kuin karkit)
n klo 13 eli ihan kohta syön kaalilaatikkoa
klo 13.40 : Kahvi ja kinkku-juustosämpylä
n klo 16 ehkä : grillimakkara, 2 juusto-kinkku-tomaattisämpylää, mehua, 3 suklaakeksiä, suolakeksi
klo 20.30 : viili ja marjajauhetta

Olin siis retkellä, ja vasta äsken tulin kotiin. Ihanan lämmin ilma, vuokkoja. Talviturkkikin tuli kasteltua meressä. Onneksi mun toinen makkara tipahti maahan, ja lokki nappasi sen, joten makkarapossuttelu jäi edes yhteen.