Tänään oli siis taas se päivämäärä, jolloin uhkapunnitus tapahtui. Niinpä sydän väpättäen nousin vaakalle ja tihrustin lukemaa. Alle 76 on ollut pienin tähän mennessä saavutettu lukema, joka pitäisi alittaa. Vaaka näyttää : 77! Sama lukema siis, kuin viikko sitten, joten taas kerran joudun toteuttamaan rangaistuksen. Tällä kertaa se oli :

Jos et saa seuraavalla kerralla tavotetta kasaan, niin syöt viikon NORMAALIruokia eli kunnon perinteistä kotiruokaa vailla mitään ylimääräisiä herkkuja ym. :)

 Että, voi voi, viikon herkuttomuus, ja tavallista kotiruokaa. Sitähän saa onneks kaikkein pienimmällä vaivalla työpaikkaruokalassa. Herkuttomuus voi tehä tiukkaa. Mahdankohan mä selvitä siitä tentistä..? Mitäs sit jos mä ihan vahingossa lankean..? Eipä vais, täytyyhän siihen pystyä, ja hyvää tekee mulle. Jospa se vaikka auttais mua pääsemään seuraavan 2 viikon aikana tuohon tavoitteeseeni alle 76, ja säästäis Kaneli-paran herkkupäivältä ! ;) Sillä seuraava rangaistushan on :  

3.10. " Kerro blogissasi, millainen herkkupäivä minun (Kanelin) tulee viettää rangaistuksena sinun plussauksestasi. Saan itse valita päivän kahden viikon sisällä."
Koittakaa nyt te lukijat pitää mut oikein erityisessä kurissa seuraavan 2 viikon aikana, että pääsisin tavoitteeseeni, sillä muuten tässä on vaarassa, ei vain Possumunkin, vaan myöskin Kanelin dieetti!! Apua, mikä taakka mun pulleille harteilleni onkaan nyt laskettu...