Nyt mä kirjotan kerrankin tänne jotain järkevää, jota voin suositella toisillekin.

Oon koko päivän, aamusta tähän saakka vaan siivonnu. Arvatkaa, onko mulla ihan hirvittävä nälkä. Ja mitäs sillon tekee mieli. Tietty jotain älytöntä hampurilaisateriaa. Olin jo vähällä lähtee sellasta ostamaan. Tuumin, että kerrankos sitä herkuttelee. Mut sit tulin tänne koneelle. Päätinkin tutkia, mitä netistä löytyy hampurilaisaterian kaloreista.

Kauppalehti väittää, että hampurilaisateria on mainettaan parempi. Mutta kaikki terveyssivut huutaa ihan muuta. Esim Pudottajat sanoo näin :

http://www.pudottajat.fi/liikunta/nain_kulutat_limsapullon_kalorit

 

Että 1030 kaloria yhessä silmänräpäyksessä. HUIII

Niin päätin, etten menekään ostamaan hampurilaisateriaa. :)

Nyt oon tosi ylpee tästä päätöksestä, ja siitä myös, että kerrankin sain kirjotettua tänne näin fiksun, järkevän ja opettavaisen tarinan, josta voin vaikka suositella muitakin ottamaan oppia.

 

Aploodeja?