Uh, mun maha on pullee ku potkupallo. Ja kauhee makeannälkä. Tuossa äsken kotiinajellessa oli kauhee kiusaus poiketa ABC:lle. Ois tehny mieli ostaa  pullaa  ja jäätelöä. Suunnittelin myös tekeväni suklaapiirakkaa tai kauratoskaomenoita, jonka kanssa tietysti jäätelöä. Onneks en sit kuitenkaan viittiny poiketa reitiltä. Enkä viitti alkaa leipomaankaan. Turpea maha muistuttaa, etten tosiaankaan tartte mitään. Koitan tässä tyydyttää makeanhimoni kuivatuilla hedelmillä. Kalorittomia ei oo nekään, mutta sentään parempi vaihtoehto kuin nuo mun haaveilemat. Oon tässä kyllä tuuminu, että se täydellinen karkittomuus ei taida olla sittenkään mulle hyväksi. Pieni irtokarkkipussi sillon tällöin tyydyttäis mun makeannälän eikä tulis tällasia kauheit mielitekoja. No kunhan tammikuu päättyy, sallin taas itselleni karkkia joskus, kohtuudella. Ainakin yritän kohtuudessa pysyä.

Sitten taas muistitesti eli :

Päivän Menu :

Klo 7.30 : 2 kuppia kahvia, puuro + mehukeitto

klo 9.30 : kuppi kahvia

klo 11 : Kahvi ja  ruisleipä, jossa oivariinia, kinkkua, juustoa

Klo 13 edellinen satsi

Klo 16 : Kaalijauhelihakeittoa, pala kaalipiirakkaa

Klo 20 : Kahvi ja pulla

Klo 21 : kuivattuja hedelmiä!!

Klo 23 : Teetä ja kuivattuja hedelmiä