Tää viikko on ollu ihan kauhee herkutteluviikko. Joka päivä on ollu töissä jotain pullapuolta. Ja kakkupuolta. Ja karkkipuolta. Montaa sorttia. Ja parhaina päivinä vielä kotonakin.  että on tullu herkuteltua....

Illalla olin jumpassa. Hahaa, arvatkaa miten mulle kävi. Tehtiin punnerruksia. Mä päätin olla nyt niin hurja, että en pidä polvia maassa. Pikkusen on sekin taito kehittyny, mut harjottelua se multa vielä vaatii. Mut arvatkaa, miten mun kävi siinä punnerrustreenin keskivaiheilla!! Se lattia oli kauheen liukas ja mun kädet luisti alta pois ja mätkähdin maahan mahalleni... Oli siinä vetäjällä varmaan naurussa pitelemistä!

                                                                  
Pakko lisätä vielä, kun löysin näin hienon postikorttikuvan. Siinä on selvästi Possumunkki karkkivieroitusoireissaan!!