Jee, aamun punnitustulos 79,5. Eli 0,5 kg pudotusta viime uhkaviikosta. Kova kuri se on, mikä mun kohalla parhaiten tepsii! Onneks oon saanu teiltä kurinpitoapua, sillä itsekuriahan mulla ei oo sitten yhtään.

Pitkästä aikaa oon, ees hitusen alle 80 kg. Viimeks marraskuussa oon ollu tässä lukemassa. Hitaasti ja vaivalloisesti tää mun pudotus nykyään käy...Ja jos joku väittää, että on lähteny pelkkää nestettä, niin voipi olla hyvinkin oikeassa! ;) Mutta seuraavaan tarkastukseen, jka on 2 viikon päästä, pitäis saada tasan 79:ään, vähintään. TAI....mitäs sitten... seuraavaksi tais olla uhkana se avantouinti... Helvetinpöllö ; riittääkö kastautuminen, vai onko siellä oikein uitava? Yksi kerta, vai pitääkö pulahtaa toisenkin kerran? Kelpaako uimahallin ulkona oleva kylmäallas, vai onko se oltava oikein joku luonnonvesi?

Vältyin siis sen vartalonmyötäisen, valkoisen minihame-paita-yhdistelmän shoppailulta toistaiseksi. Hyvä, sillä en jaksaiskaan nyt shoppailla. Mutta sen pitäminenhän on laitettu rangaistuslistaan toukokuulle, joten ehkä sen ostaminen on vielä hyvinkin edessä. Ja jos oikein yltiöpositiivisia ollaan, niin ehkä se vuoden päästä käy jo mulle niin suureksi, ettei enää ookaan niin vartalonmyötäinen! ;) Joo, jos lehmät lentäisivät!

P.S. Muistin just, että onhan mulla semmoinen vartalonmyötäinen, valkoinen t-paita. Ostin viime kesänä kirpparilta S-koon valkoisen paidan sen vekkulin tekstin takia. Siitä Liinan keksimstä rangaistusvangin asusta puuttuu siis enää minihame. (Miten lyhyt sen pitää olla? Ois mulla yks polviin asti ulottuva, mut se ei taida kelvata, koska se peittää reidet? :/)Ja ehkä parhaassa tapauksessa ei tartte sitäkään hankkia. "Toivossa on hyvä elää, sano lapamato."

Jaa Blogin lukija ; lisäselvitystä eineslihapullapäivistä... Saako niiden kans syödä salaattia ja perunaa ja leipää myös, vai paljaaltaanko sellaisenaan? Eli onko ne koko ateria vai osa sitä?

Ja kisaan mukaan pääsee vielä koko ajan! Tartten vielä paljon lisää uhkailuja saavuttaakseni normaalipainon rajan! Ja sitten palkitsen sekä teidät arvonnalla että itseni jollain huippukivalla jutulla! Mutta ensin työ ja sitten vasta huvi.