Pikakurkkaus sähköpostiin kertoo, että rahaa tulvii joka tuutista. Rahahuolet on siis pian muisto vain!

 

Ensinnäkin sähköpostiosoitteeni on ohittanut jo monta jännittävää arvontavaihetta. Olen päässyt finaaliin kisaamaan miljoonavoitosta. Voittoni on lähes vuorenvarma. Toisessa sähköpostissa taas joku Piia huhuilee, olenko hengissäkään, kun en vastaa hänen voittoilmoituksiin. Minkähän mahdollisuuden taas olen missannut heivaamalla postin roskakoriin? Josefiina puolestaan kyselee, saako minulle lähettää voittamani ilmaisen legopaketin? Kännykkääkin on tulossa lähes joka päivä, joten saan pian heittää hyvästit vanhalle naarmuuntuneelle, mutta hyvin pelanneelle kapulalleni. Rahahuoliin helpotusta lupaavat myös monet Vippiveikot, jotka ovat kuulemma jo käsitelleet lainahakemukseni. Hetkinen... siis MINKÄ??? Pitää ihan kelata, että koskamä oon noin moneen firmaan lainahakemuksiakin menny tekemään??? En muista tehneeni yhtään. Pitäiskö ihan jo huolestua oman muistini puolesta?

 

Oma lukunsa on sitten vielä kaiken maailman ihmelaihdutustuotteet! Ilmeisesti koko maailman laihdutustuotevalmistajat tietää, että oon laihduttamassa ja tahtovat auttaa. Ja vielä mahdollisimman helpolla tavalla. "Syö tätä ja löhöä sohvalla. Laihdut 20 kg viikossa!" Tai "pidä tätä kaunista koristevyötä 3 tuntia, niin pian se tippuu liian löysänä lattialle."

 

Matkoja on tietysti kans luvassa, ihan minne vaan jaksaa ensimmäisenä sännätä! Ei siis pitäisi olla lomanvietto-ongelmiakaan.

 

 

MUTTA :

Se on tuo maailmantilanne nykyisin niin epävarmaa, että parempi varmaan pysyä vaan kotona.

Läskit lämmittää hyvin Suomen talvessa, joten ei niistäkään viitti luopua.

Ja sanovat, ettei raha tuo onnea, joten

 

OON NIIN TYHMÄ, ETTÄ TAAS KERRAN HEIVAAN KAIKKI HOUKUTTELEVAT TARJOUKSET ROSKAKORIIN,

Enkä oo tietääksenikään, kun Pia taas huomenaamuna parkuu sähköpostissa, että "Possumunkki, miksi et vastaa viestiini???"