Voi avaruuden aallot, kuten Noita Nokinenäkin sanois! Teistähä on tullu ihan kauheita ;) Nyt mun on kohta jo pakko anella armoa, että ei ihan noin kauheista rangaistuksia, please! Kyllä mää uskon vähemmästäki. (Tai ainakin uskottelen teille niin!)

Liina kirjoitti 27.02.2012 - 17:20
Mulla olis sulle hyvä rangaistus kesän mittaan:

Ostat valkoisen ihonmyötäisen paidan ja minihameen. Se on kivan näköistä kun läskit pursuavat ja paksut reidet hinkkaavat yhteen :D Sekä tietenkin "kapeat" käsivarret loistaa. Tää on tälläinen, mitä en itse en kehtaisi laittaa päälleni (vielä) ;)

Mähän en käytä ikinä minihameita. Enkä valkosta. Ei pue mua ollenkaan. Toi mun päällä ois just niin kamala, kuin Liina kuvailikin. Noin mautonta ei oo mulle ehottanu koskaan kukaan muu ku yks ulkomaalainen torikauppias. Hän yritti epätoivoisesti kaupitella jotain kamalaa räikeänväristä minimekkoa, hihkumalla jokaiselle ohikulkijalle, että tää on ihan sun tyyliä!!

Mutta joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Mä suostun pitämään tuota yhden päivän rangaistuksena, jos jostain mokoman löydän, - kotona! Siinäkin on jo ihan tarpeeksi rangaistusta. Työmaalle en ees uskaltais moista yrittää, työkaverithan soittais heti piipaa-auton paikalle. No saishan siinä ehkä pienen sairaslomajakson..!

Ja yhdistänpä tän siihen tän viikon shoppailurangaistukseen. Jos en oo saanu keskiviiikkoon mennessä yhtään painoa alemmas, niin lupaan shoppailla itelleni toukokuuta varten moisen asusteen. Sitä varten kierrän kirpputoreja ja huutonettiä, sillä kovin paljon rahaa en aio valkoasusteisiin laittaa. Sillä epäilenpä, että tuskin mokomaa tulee kovin montaa kertaa pidettyä!!

JA MIKÄ ON SEURAAVA RANGAISTUS?? Päivä vaarin vanhoissa kalsareissako? Ne olisikin kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto kuin tämä tämänpäiväinen...!


 
Kiitos Sorvatar! Seuraava rangaistus olikin oikeestaan hupia. Mähän rakastan uimista :) Tää
kolmena päivänä viikossa uintia kahden viikon ajan tuskin tekee mulle tiukkaa. Kesällä uin yleensä muutenkin joka päivä. :) Mut pääsenpä siinä välillä vähän helpommallakin noiden kauheiden pukeutumisrangaistusten jälkeen ;)