Nyt se on todettu. 2 ruisleipää, niillä vähän voita, yks kananmuna, muutama suolakurkun pala sekä lasi maitoa painaa yhteensä kilon! Siinä oli mun iltapala. Kävin vaakalla ennen syömistä ja sitten syönnin jälkeen ja paino oli noussu kokonaisen kilon!! Ihan hullua! Mitään, ei yhtään mitään kestäis syödä, niin se vaan on..

Ette kyllä ikinä usko, mutta mä oon kutonu jo kolmet lapaset tässä lyhyen ajan sisällä. Ainaki sen ajan sisällä, mitä oon tätä blogiakin pitäny. Eli tässä parin kuukauden aikana. En tiedä, uskaltaako sitä ees ääneen mainitakaan, mutta mun seuraava kunnianhimoinen tavoite ois kutoa SUKAT!! En oo sukkia tehny sitten peruskoulun, ja muistan, että se oli vaikeeta. Nyt oon vaan yrittäny saada ohjeista tolkkua, että miten se kantapää oikein tehtiin. Kantalappua pitää neuloa, niin monta kierrosta kuin kahella puikolla on silmukoita. Siinä eka ja viimenen silmukka nostetaan kutomatta puikolle (?) ja sit kudotaan nurjaa edestakasin. Kun lappu on kudottu valmiiks, jaetaan silmukat jotenkin omituisesti langoilla kolmeen osaan (??!!) ja.....???? Eiiii, nyt mä putosin jo kärryiltä...!! Ehkä siirrytäänkin seuraavaan aiheeseen. Opetan kantapään teon teille sitten joskus, kun on enemmän aikaa...

Maanantaipäivän Meny :

Klo 9 : Kahvi, 2 ruisleipää, margariinia, juustoa

Klo 11 : Spelttipuuroa mehukeiton kans

Klo 12 : Kahvia ja marjapiirakkaa

Klo 15 : 2 omenaa, mandariini, kahvia ja marjapiirakkaa

Klo 21.30 : Ne kilon painaneet 2 leipäpalaa, vähän voita, juustoa, suolakurkkua, kananmuna ja lasi maitoa..