No nih! Nyt se on sitte taas tehty ; vaatekaappi-inventaario. Kerätty 3 kassillista kirpputoria varten. Tai taitaa tulla vielä ainakin yks kassillinen lisää, kun pyykissäkin on vielä osa. Yks kassillinen lähti Uffin laatikkoon. (Eihän ne vielä ollu lumpuksi luokiteltavia, eihän? Vastahan niitä itekin pidin) Talvisempia vaatteita ripustelin henkariin ja osa niistäkin lähti pyykkiin, kun olivat jo vähän tunkkaisen tuoksusia.

Mua vähän kyllä pelottaa, että kun vien noi kaikki isot vaatteet kirpparille, niin sitten alankin turvota ja oon yhtäkkiä taas entisissä mitoissani, tai ehkä velä vähän suurempikin, ja sitte mulla ei oo mitään vaatetta päälle laitettavaks!!!Se on aika riskaabeli tempaus, mutta aion nyt silti kuitenkin laittaa itteni Rinkelin kans kirpparipaikkaa jonottamaan.

Kaapista tein myös löytöjä. Ihan uusia paitoja, mitä en oo vielä kertaakaan raaskinu pitää!! Mulla on paha tapa ostaa vaatteita kaappiin. En raaski pitää uusia. Kaivan esiin aina vaan ne ihanat, vanhat, vanuneet, ehkä rikkinäisetkin lempipaitani, joita pidän sitkeesti ja uudet vanhenee kaapissa.Ja totesin, että t-paitoja mulla on varmaan ainaki joka kuukauden päivälle omansa. Että jos joskus inisen täällä, ettei oo päälle pantavaa, niin ärjäiskää, että LOPETA!