Jaahas! Joulukuu vaati tosiaan veronsa. Tänään jaksoin raahautua kuntosalille. Kyllä oli laiska ja kömpelö olo. Ja vaaka huokailee. Ja Possumunkki huokailee, miten pääsisi takaisin ruotuun. Miten se menikään? Taisin vuos sitte aloittaa kirjaamalla ylös kaikki syömiset. Ja laittamalla tarat ruoka-ajat. Ja rajoituksia herkutteluun. Niistä pitäis taas alkaa...

Tänään aloitin EHDOTTOMAN tammikuun karkkilakon. Karkkisortumisia tänne ei siis tammikuun aikana tuu!!! Saatte vaatii multa ihan mitä tahansa, jos luette täältä mun syöneen vaikka ees yhen karkinpuolikkaan. (tän jälkeen en ainaskaan uskalla sitä täällä tunnustaa Wink )

Mut mun ehdoton lakko ei koske muuta possuttelua kuin karkkeja. Ja niitä muitakin pitäis vähentää. Oikeestaan lopettaa kokonaan. Niin, että vain joskus poikkeustapauksissa saa ottaa. Esim kylässä, ettei vaikuta epäkohteliaalta ja nirsolta. Tai jos tulee vieraita, niin silloinkin emännän pitää ottaa kans, ettei näytä siltä, kuin olisi koko ajan laskemassa vieraittenkin kaloreita. Tai jos on vaikka huolia. Tai muuten vaan kauhee makeannälkä...Hei... täähän menee taas ihan överiks!! Ehkä tätä pikkasen hillittee, jos mä alan luetteleen tänne kaikki sortumiset. Niin voitte sitten päivitellä, joko ääneen tai itteksenne, että "Ai kamala, miten kauheesti toi Possumunkki taas on syöny!!" Nii hävettää sit tänne niitä kirjata, ja ehkä se saa mut vähentään syöpöttelyä... Aloitin oikein oman kategoriankin sortumisista. Aika paha! Teillä muillahan ei mitään sortumia varmaan tunnetakaan?! Mää vaan oon niin surkee, että pitää semmosiakin olla...

Tän päivän synnit :
4 palaa peltipullaa, 6 pikkuleipää, sipsejä
-Ei oikeestaan kovin paha. Eiliset syöpöttelythän oli viimevuotisia, eikä niin vanhoja juttuja muistella. Ja sillon mä olin vielä lomalla painonhallinnasta.
Wink