Jupisen täällä taas ittekseni, kun ei tuosta laihduttamisesta meinaa tulla sitten mitään. Paino vaan nousee!!Viime viikolla olin ma-pe joka päivä jossain jumpassa tai kuntosalilla, pari kertaa vielä päälle uimassakin. Tunsin olevani elämäni kunnossa. Viikonloppuna tuli stoppi, eli pidin vapaata kuntoilusta. Lauantaina en tehny oikeestaan mitään, ja sunnuntainakin vain pienen kävelylenkin. Se pysäys tekikin mut väsyneeks. Kyllä eilen oli hidas askel ja raskas olo jumpassa. Ja paino...!! ääk, no puhutaan siitä vasta huomenna punnituspäivänä...

Oon jupissu myös facebookin kiertoviestejä. Niissä harvoin on mitään uutta tai hauskaa. Erityisesti mua ärsyttää muka hyvää tarkoittavat, milloin minkäkin asian puolesta tehdyt viestit, joissa lukee "suurin osa kavereistani ei varmasti uskalla laittaa tätä seinälleen." Moinen ennakkopäätelmä alkaa aina ärsyttää mua niin paljon, etten takuulla laitakaan. Ärsyttää myös viestit "on vain muutama todellinen ystävä. Jos olet ystäväni, tykkää, ja kopioi tämä sitten seinällesi. Ellei nimeäsi näy tykkääjissä, ihmettelen suuresti ja teen siitä omat johtopäätökseni." Moisiin viesteihin en myöskään klikkaa tykkäätä. Mun ystävyys ei oo jostain hiirenklikkauksista kii ja jos joku sitä haluaa ihmetellä, niin ihmetelköön rauhassa vaikka hamaan vanhuuteen saakka!