Yks mun erikoisimmista herkkuruuista on mustamakkara! Tai ainakin se tuntuu herättävän paljon ihmettelevää päänpyöritystä mun tuttavapiirissä. Vaikka sehän on hyvää!! Ja terveellistä. Tänään onnekseni löysin sitä kaupasta, joten se siirtyi tietty pikapikaa suuhun ja tän päivän menulistalle. Uskaltaako kukaan muu täällä tunnustautua mustamakkaran ystäväksi? Tai uskaltaako joku tunnustaa, ettei tykkää siitä? Miksei? Perusteluja!! ( No, ei vais. Noi hymiöt oli vitsi. Saahan sitä tykätä tai olla tykkäämättä vapaassa Suomenmaassa. Sitä enemmänhä sitten mulle itelle riittää mustaamakkaraa, kun sitä ei kaikki syö  ) Mustamakkara pitää saada mieluiten  suoraan lämpösenä torilta. Seuraavana päivänä itte lämmitetty mustamakkara ei oo yhtään niin hyvää. Puhumattakaan mistään mustamakkarakastikkeesta, jota myös oon joskus saanu syödä. Mustamakkara syödään sellasenaan maidon kans. Ei muita lisukkeita, tai ne pilaa koko makuelämyksen!

Tänään oli hirmunen myrskytuuli. Hyvä, ettei kaikesta elopainosta huolimatta lentäny tuulen mukana. Autolla ajaessa näkyvyys oli välillä nollassa, kun tuuli puhalsi lunta vaakasuunnassa. Sähkökatko oli jossain vaiheessa päivää, mutta ei onneks enää. Oli nimittäin ihan pakko päästä pesemään pyykkiä, ennen ku loppuu kaikki vaatteet. Ei sentään joutunu nyrkkipyykille. Nyt on tyyntä kuin ainakin myrskyn jälkeen. Säästä vielä sen verran, että ihanaa, kun päivä on pidentynyt. Klo 19 aikaan on vielä ihan valoisaa.

Tahotteko te kuulla koko mun tän päivän ruokastoorin? Ai ette. Siitäkin huolimatta se tulee nyt

Torstaipäivän Menyy :

Klo 7 : Kahvi ja ruisleipä, jossa juustoa ja suolakalaa

Klo 9 : Kuppi kahvia ja 3 suklaapisarakeksiä

Klo 11 : pari pötköä mustaamakkaraa, lasi maitoa, 2 mandariinia, kahvia yks vohvelikeksi

Klo 14 : Jugurtti

Klo 18 alkaen IHAN JÄRKYTTÄVÄN KOVA NÄLKÄ!!! (Miks mulla pitää olla niin valtavasti ruokahalua..?)

Klo 18 : salaattia

Klo 19.30 purkki ananasta