Sussu kirjoitti 27.02.2012 - 00:57
"Kamala rangaistus jota itse olen toteuttanut ihan käytännössä: Liian pienet vaatteet päälle-päivä. Eli jos paino ei putoa niin mahdollisimman epäedulliset vaatteet päällä ihmisten ilmoille. Siin on hymy kaukana, kun vatsamakkarat tursuaa kahta kokoa liian pienien farkkujen yli ja ihmiset katselee säälivästi. Julmaa, mutta ah, niin kovin motivoivaa ;)"

Tämä Sussun keksimä rangaistus menee ihan jo huhtikuun loppuun. Mietiskelin tässä just vaatekaappini sisältöä. On siellä ainakin yhdet Huutonetin vaatepaketissa tulleet liian pienet farkut. Vai onko? Toivottavasti en myyny niitä syksyllä kirpparilla. Muuten oon niin onnellisessa tilanteessa, että kaikki kaapissa olevat mahtuu päälle. *koputtan puuta* Yleensä kyllä pidän paidan helmaa farkkujen päällä, joten vatsamakkaroiden tursotus ei näy. ;) Liian pienet vaatteet päälle-päivänä se kai kuuluu tunkee niitten liian pienten farkkujen sisään, että tursuavat läskit on parhaiten edukseen esillä..? ;)

Kiitos kaikille tähänastisista rangaistuksista! On iso apu, että autatte mua näissä itteni kurinpito-ongelmissa. Ja lisää saa edelleen keksiä. Tuskin mä tuohonkaan mennessä vielä kovin paljon oon saanu tiputettua.

Vähän alkaa kyllä pelottaa, että joudunkohan mä oikeesti kohta toteuttaan noi kaikki..!? Niin hitaaksi on käyny tää painonpudotus. Vuos sitte suju helpommin, kun oli enemmän, mistä pudottaa. Toisaalta oon tainnu ruveta vähän lipsumaankin kyllä. Herkkuja vähän joka päivä. Liikunta ei tunnu auttavan yhtään ainakaa siihen painonpudotukseen. Ois melkein pakko alkaa kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon. Herkut pois, mutku mutku....