Nyt ei tiedä, pitäiskö kiljua, itkee, nauraa, vihellellä, laulaa tippetappia, hyppiä kiukusta, tukistaa ittee vai mennä kaappiin mököttämään...KATTOKAA NYT MUN PAINOLUKEMAA!!! Se on noussu viime viikosta 2 KILOO!!!! Painaako puolikas Fazerin suklaaboxia, Jaffakeksipaketti ja piparit tosiaan niin paljon?? 2 KILOOO!!!

Oikeesti en ois enää ees muistanu koko punnituspäivää, jos ei kännykkä ois tänä aamuna vanhaan tapaansa siitä muistuttanu. Mun hyvä, kiltti kännykkä pitää musta huolen. Muistuttaa, kun oon joutumassa kertakaikkiaan hunningolle. Nyt on pakko kyllä, kaikesta joulu- ja pikkujouluajasta huolimatta pakko alkaa pikkasen ees kattoo, mitä suuhunsa pistää. Mun syömiset on ihan päin seiniä. Ne on menny taas niin poskelleen, kuin oli vuos sitte. Eli Ei maistu puuro, jota tässä yritän samalla suuhuni lusikoida, ei viitti syödä oikeeta ruokaa, maistuu vain karkit ja muut herkut. Ja se on kaikkein lihottavin yhdistelmä. Mun pitää varmaan kohta alkaa taas merkkaileen ylös syömisiä. Ei tästä muuten mitään tuu.

Tää on opettavainen kertomus. Näin käy, kun mässää (

 

 

Vaikka toisaalta, karkkipurkki on jo menetetty, joten onpahan sitten mässätty, koko menetyksen edestä Ottakaa te ilo irti arvonnasta, eli jos joku ei ole vielä osallistunut karkkipurkki arvontaan, niin kipin kapin kirjoittamaan arpalappua tuonne pari tarinaa alemmaks!!)