Tänä aamuna vaaka näytti 76 kiloa. Siis kilo vähemmän kuin viime viikolla ja pitkään aikaan. Ja täähän on se mun tähän mennessä matalin paino. Ehkä mahdollisesti jotenkin olis sellainenkin mahdollisuus, että se olis viikon päästä uhkapäivänä jopa alle 76..??? Ehkä mahdollisesti vois käydä vielä niin, että Kaneli menettäisikin Suuren Herkkupäivänsä, jonne Possumunkki laatii Menun ;) Mutta se on vain yksi pieni mahdollisuus. Todennäköisempää on, että mun Herkuttoman Kotiruokakuurin jälkeen paino alkaa taas nousta, etenkin, kun perjantai-illalle oon suunnitellu vielä vierasmenua. Tuskin itse pystyn ihan vaan vierestä katsomaan, kun vieraat mässää. Menkkaturvotuskin on todennäköisesti vielä ens viikkoon luvassa, joten näiden muiden lisäksi viimeistään se tulee pitämään painon ylhäällä. Että :

VALMISTAUDU KANELI, HERKKUPÄIVÄ LÄHESTYY!!

Seuraavat uhkapäivien rangaistuksethan on siis :
3.10. 1) Kerro blogissasi, millainen herkkupäivä minun (Kanelin) tulee viettää rangaistuksena sinun plussauksestasi. Saan itse valita päivän kahden viikon sisällä.

 17.10. Saat käydä vaa'alla vain kerran ennen seuraavaa virallista punnitusta. Valitse itse sopivin ajankohta tälle välipunnitukselle.

 31.10.  Jos ei, niin viikon ajan joka päivä yksi pala tummaa suklaata. Mutta vain yksi, eikä mitään muuta sokerijuttua  ja joka päivä. (tähän mulle luvattiin vaihtoehtoisesti Fazerin Sininen)

Ja paino jota uhkausten voimalla tavoittelen, on siis ALLE 76!!


Mutta oikeesti, täytyy todeta, että oon ihan tyytyväinen tähän tämänaamuiseen, sillä mun painohan on pitkään jumittanu vaan samassa 77-78:ssa. Tuo kotiruokaviikko tais tehdä mulle hyvää. Kiitos Jani, hyvästä ehdotuksesta! Yritän nyt pysyä vähän samalla linjalla, vaikka rangaistus loppuikin.

Ja mun viime viikkojen painokäyrähän on mennyt tähän malliin :
77,5
77
78
78
77
76,5
78
77
76
78,5
77
77
76

Hui, tuon listan logiikan mukaanhan seuraava paino pitäis olla taas 78...!!