Kesä pääsi yllättämään. Enpä oo huomannu, koska hiirenkorvat on muuttunu melkein jo täydeksi lehdeksi. Nyt on luonnossa kyllä ihan uskomattoman kaunista!

 

 

Luonnon lisäksi oon viettäny aikaa tänään kaupassa shoppaillen. Pakko saada jotain uutta, kun vanhoista ei löydy kuin jokunen passeli. Muut roikkuu liian isoina päällä Hieno tunne ostaa pienempiä vaatteita, mutta kyllä kassalla silti totesin, että melkoisen kalliiksi käy tää painonpudotus. - Vaikka ostinkin halpaa.

 

 Tänään mietin kans, että tää painonpudotus vaikuttaa kauheesti mun mielialaan! Oon jotenki paljon herkempi, välillä melkein porututtaa, ja ärsyynnyn kans helpommin. Vähän niinku ois koko ajan menkat tulossa. Ootteko te muut laihduttajat tunteneet samaa, vai onko tää vaan mun omia ahdistuksia?

 

Meressäkin tuli tänään pulahdettua. Luulin se olevan ihan jäätävää, mutta olikin jo yllättävän lämmintä! Kyllä nyt kohta alkaa jo uintikausi.

Hilma-tätikin soitti illalla. oli leiponu pullaa ja oli tinkaamassa maistiaisille. Vastasin, että sitten, kun tulen, mulle EI saa tarjota pullaa, koska oon yrittäny sitä vähän vältellä. Kuulosti jo puhelimessa valmiiksi loukkaantuneelta. Taidan kyllä nyt ihan pakosta vältellä sitä kyläpaikkaa jonkun aikaa.