Heipä hei taas kaikki painonpudotustaisteluani urhoollisesti seuraavat! Mukava nähdä, että täällä on aina jokunen käynyt piipahtamassa. Uein piipahdus voi kyllä tuoda pettymyksen. Tämänpäiväinen "putkityöopasta" googlesta etsinyt ja Possumunkkiin päätynyt, on varmaan ainakin tuhahtanut isosti  ja häipynyt täältä äkkiä Aplodit kuitenkn kaikille, jotka ootte jaksaneet mun painonpudotusta seurata. Ja aplodit itelleni, kun oon näin kauan jaksanu blogia kirjoittaa. Yleensä mun päiväkirjanpidot on unohtunu nopeasti. Mutta tässä kai lisäintoa saa juuri lukijoista. itekseen ei jaksa kauan höpistä.

Tänä aamuna oli mun punnituspäivä. Ei muutosta. Painonpudotus on tosiaan hidastunut ja jämähtänyt. Toisaalta en ota siitä oikeestaan enää kauheesti stressiäkään. Kunhan ei lähde nousemaan. Aamulla totesin taas yhdet kesällä ostetut farkut liian suuriksi, joten en jaksanu kauheesti parkua, vaikka paino ei viime viikosta ollu tippunukaan.

Mulla on kyllä jatkuva herkkumieliteko. Nyt on iskeny myös leipomisinto, joka on kyllä dieeteille melkoiseksi turmioksi. Tänään taas löysin Rozin blogin (  http://kiltisti.vuodatus.net/)   kautta uuden herkkuohjeen, mitä pitää kokeilla. (Sanokaa nyt jo, että ET KOKEILE!!) Äsken söin jäätelöä. Joka päivä syön jotain hyvää. Ei musta ois liian askeettiseen elämään.

No, oon kyllä sit kans liikkunu paljon. Tänään poljin taas työmatkat. Melkoisessa sateessa takaisin. Kastuin läpimäräksi.Ei se mitään, mutta ei ehkä ois kannattanu ottaa autonavaimiakin taskuun kastumaan. Nyt nimittäin auton oven kaukosäädin ei toimi. Lienee kastunut pilalle. Onko kenellekään muulle sattunu moista? Eiks ne nyt sentään sateenkestäviä pitäsi olla?? Onneks oli vara-avain, muuten en ois päässy enää autoon sisään, sillä........ ÄLKÄÄ VAAN KERTOKO KENELLEKÄÄN, mutta....

...................................................................................................................................................................................................................................................mä en osaa avata autonovea ilman sitä kaukosäädintä. En oo löytäny ovesta reikää, mihin avaimen vois laittaa!! (Jos tiedät, missä se on, niin kerro! Mutta älä vaan kerro kenellekään, että Possumunkki on niin hölmö, ettei osaa edes auton ovea aukaista!!9