Reissusta kottii!! En tohi kertookaan, mitä kaikkee oon syöny... Sen vaan totean, että huoltamoitten kahvihinnoittelu on jotain ihan käsittämätöntä. Kahvi ja sämpylä maksaa lähes yhtä paljon kuin kokonainen lounas, johon sisältyy myös se kahvikuppi ja sämpylää niin paljon kuin jaksaa syödä. Parin euron ero, joten tietenkin kannattaa ottaa ennemmin kokonainen ateria. - Vaikka se oliskin pahaa! Mun inhokkilistalle vois nyt lisätä myös ruokalajin nimeltä : Lohimureke ja kumiperunat. En yleensä jätä, mutta siitä jäi suurin osa syömättä..Mut onneks oli lisukkeeks salaattia ja niitä ihania, ihan vielä lämpimiä sämpylöitä.

Jos nyt tutkailee vielä noita mun viime vuoden syömisiä, niin oon syöny kyllä herkkuja lähes joka päivä, mut aika vähän. Ja ruokaa vielä vähemmän. Leipää ja salaattia melkein vaan. Nyt oon aikas usein syöny lämpimän aterian. Lisäkalorit voi tulla siitäkin.. Mut ,muistaakseni oon ennenkin sanonu, etten syö mitenkään kauheen järkevästi wink Korvaan ruokaa karkilla. En suosittele matkimaan!

Mut vakavasti puhuen, mä yritän nyt oikeesti muuttaa syömistapoja pikemminkin  suuntaan "yks herkkupäivä viikossa". Herkku-huhtikuun (..+ muiden kuukausien-) jälkeen Tiukka Totinen Toukokuu. Vain yksi herkkupäivä viikossa. Paitsi, jos on ihan pakko ottaa, eli jos tarjotaan, mut silloinkin vaan yks pala. Eikä herkkupäivänäkään saa syödä kohtuuttomasti. Muuten koitan syödä terveellistä ruokaa. Mutta ei liikaa.. Ja koitan saada painonpudotuksen taas käyntiin. Jo kaks kertaa peräkkäin oon joutunu toteuttaan uhkaukseni. Ehkäpä 3. kerta toden sanoo, ja ens kerralla ei tarttekaan! Vai toteutuuko sanonta "Ei kahta kolmannetta!"

Kesä on tullut! Ja AMPIAISET ja muut pörriäiset. IIIIIKKKKK!!!