Aina mulle käy näin! Olin naputtanut tänne pitkän ja syvällisen pohdinnan tästä mun painonpudotusprojektista, niin eikös teksti mee häviämään! Ärh.

Lyhyesti siis : KILO MIINUSTA viimeviikosta!! Vältyitte siis kaikki siltä kauhukuvalta, että näkisitte mut vaikka minihame päällä kylillä kouhkaamassa. Se näky ois taatusti ainaki vetäny kaikkien katseet puoleensa!!!Tiedä, vaikka olisin innostunut taas ihan valokuvaamaan sitä näkyä, jotta kaikki varmasti olisitte nähneet.

Sille mun kirpparilta 1,5 eurolla ostamalle minihameelle ei ny sit ollukaan käyttöä. Harmi. wink Katotaan, pidänkö sitä kesällä vaikka shortsien asemasta jossain rannalla? Vai arvonko täällä tämän mun uhkakeksimiskilpailun palkinnoks?

Nyt olikin ainakin 3 pahaa rangaistusta peräkkäin. Kaksi niistä toteutin. Onneks vältin tän kolmannen. Seuraava onkin oikeestaan pikemminkin palkinto, sillä uiminen on mun lempiharrastuksia smiley Mutta ihan hyvä, sillä hyväähän uinti tekee. Ja saan mäkin vähän hengähtää. Henkeä haukoinkin tuossa aamulla, kun totesin, että oon noin kauheesti pudottanu painoa ja vielä on 10 kiloa pudotettava, ennen ku oon ees normaalipainossa!! Mieletön urakka. Ja pudotus käy aina vaan hitaammin. Kattelin, niin tuossa alkuaikoina on tosta noin vaan lähteny kaksikin kiloa viikossa. Nyt vaaka heiluis mieluiten vaan ylöspäin...sad

Mutta Nyt sain pitkästä aikaa painoa taas vähän alaspäin. Niin kovan työn takana se oli, että taidan ihan palkita itseni jotenkin. Ehkä en kuitenkaan millään pussillisella voisilmäpullia...wink

Nyt lähetän tän tekstin ja katotaan tuleeko tällä kertaa perille..