Jeps, sain mä vaivoin melkein alkuviikon tai ainaki eilisen päivän nälkäkuurilla täks aamuks 0,5 kg pois viikon takasesta lukemasta. Tosin viiime viikollahan mun paino on vaihdellu koko ajan hurjasti. Painonpudotus taitaa alkaa nyt hidastua. Alussa lähti paljon helpommalla. Vai tuntuuko se vaan siltä? Ihan 100 gramman tarkkojahan nuo mun lukemat ei oo, kun ei mulla oo digitaalivaakaa, enkä tän takia sitä viitti nyt ostaakaan. Tai alkuinnostuksissahan ostin, mutta se ei toiminu, niin en oo uutta viittiny hankkia. Ei se niin nokon nuukaa. Kunha suunta on vaan ALAS! Taidan joutua kyllä nyt niukistelemaan useammankin päivän, että saan painon kans pysymään tuossa tän aamun lukemassa. Ja sit sitä pitäis saada vielä lisää alaskin. Huh!

Tän päivän menu

Klo 7 : kahvi ja ruisleipä +juusto

Klo 9.30 : Kahvi ja donitsi

Klo 11.30 : Savukalaa ja pala ruisleipää, jugurtti

Klo 16 : 2 lohileipää

Klo 20 : 2 karjalanpiirakkaa, marjapuuroa

Illalla jumppa.

P.S. Oikeestaan toi mun eilinen niukisteluateriahan näyttää aika hyvältä kirjattuna. Siinähä on 2 lämmintä ateriaakin!! Mutta nälkäsenä se silti piti. Leipä pitää kyllä nälkää paremmin ku puuro ja tomaattikeitto. Vaikka tarkemmin katottuna, ohan siinä leipääkin mukana. Mut tän päivän menulla esimerkiksi ei oo yhtään nälkä, pikemminki vähän jo ähky olo...