Kokeilin tänään sitä kaikkien laihdutusgurujen suosittelemaa ; aamulla ensimmäiseks ennen aamupalaa lenkille. Ei oo kyllä mun juttu! Olin niin puoliunessa ja tokkurassa koko matkan, etten pystyny ees nauttiin varhaisen aamun iloista, kuten linnunlaulusta. Väkinäisesti vaan tossua toisen eteen. Ei ollu yhtään kivaa. Kevään ensimmäiset leskenlehdet sain silti unen seasta bongattua tienposkesta.

Aamukahvi lenkin jälkeen maistu kyllä taivaalliselta. Mutta kun kaikki meni väärin päin, ni oon vieläki ihan väsyny ja unenpöppyräinen ja kiukkuinen! Ei, kyllä aamu pitää alkaa rauhassa pikkuhiljaa kahvikupposen ääressä heräillen. Vasta sen jälkeen voi alkaa suunnittelemaan päivälenkkejä. ;)

Aamun positiivisuudet :

+ Olin ihan ylireipas aloittamalla päivän aamulenkillä

+ Olin ylireipas ja yltiöpositiivinen aloittamalla tänne uuden kategorian ; LIIKUNNAT!!

+ Näin kevään ensimmäiset leskenlehdet