Jee, auttohan se 2 viimesen päivän vedenlipitys ja kummankin päivän puolpäivänen nälkäkuuri. Viime viikolla paino oli nimittäin välillä jo 81:ssäkin, mutta eilen illalla 79 ja tänä aamuna lopulta 78,5. Miten sitten lie pysyvää. Tänään oon pistäny taas ihan herkuksi. Virpojien karkkivarastoakin tuli verotettua. Ja Shellillä kävin nauttimassa Facebookin tarjoamat munkkikahvit, pyörälenkin päätteeksi sentään kuitenkin.

Mulla on nyt kuulkaa ihan puhti pois. Johtunee just loppuneista menkoista ja ehkä tuosta parin viimesen päivän epätoivoisesta nälässäolostakin. Oon lukenu laihdutusblogeja ja jotkut pystyy elämään ihan uskomatttoman vähällä ruualla. Mä en pysty. Tosin myönnän, että järkevämmin kuin mä vois laihduttaa. Eli vois syödä oikeeta ruokaa usein ja vähän ja jättää makeat pois, eikä korvata ruokaa herkuilla, niinku mä teen... wink

Eli seuraavaa uhkapäivää kohti. Oon vähän tuuminu, että sitten ku pääsen jonneki 75:een, muutan laihtumistavoitteen aina 3 viikon päähän. Mut siihen asti mennään näillä. Eli 11.4. mennessä pitäis saada paino laskemaan 78:n....TAI...! niin mikäs se seuraava uhka olikaan? Tais olla MEHUPAASTOPÄIVÄ!! Aika paha, mut ei sentään yhtä paha kuin nuo eineslihapullat, joista on nyt selvitty!!!

P.S. Krookukset kukkii ja lumen alta on kovaa kyytiä nousemassa esiin narsissit. Kun ei vaan raukat paleltuis viikonlopuks luvatussa lumipyryssä...!