Aamutuimaan ihmettelin, mikä hätä on, kun kännykkä jo pukkas tekstiviestiä. "Onneaaa!" Plaah, tässä iässä ei enää kauheesti jaksa innostua syntymäpäivistä, mutta onhan se ihan kiva, kun muistavat. Vaikka olenkin koittanut olla mahdollisimman hissun kissun koko päivästä. Juorukirja-facebookinkin oon eliminoinu olemaan mainostamatta tapausta.

Olin aikonut viettää tänään autotonta päivää, mutta synttäri saikin mut suunnistamaan autonrattiin. Muistin nimitt'äin, että siellä pihalla odottaa myös yksi uskollinen onnittelija ; oma autoni! Aina synttäripäivänä sen ajotietokoneelle ilmestyy teksti "Happy Birthday" ja kakun kuva. :) Hauska juttu! Onko teillä muilla yhtä huomaavaisia autoja?

Ajelin torille ostamaan kalaa, ja muutaman voisilmäpullan. (kyllä synttäripäivänä saa vähän voisilmäpullaa syödä). Kalaa pistin uuniin ja osan suolastumaan. Jee, mikä synttärilounas!!

Sähköpostia lukiessa totesin monenmoisten mainostajien muistavan mun synttäripäivän. Luvattiin ilmaista paitaa ja ties mitä etuja. Plantagenin synttärilahja oli paras!! Sain tilata puhelimeen koodin, jolla saan ilmaisen ruusukimpun Plantagenilta. Ihanaa! Harmi vaan, että Plantagen-liike on niin kaukana. Tänään en ainakaan jaksa lähtee ajamaan kaupunkiin. No, se on voimassa 5.3. asti, joten ehkä mulle tulee siihen mennessä kaupunkiasiaa. Ehkä ke jälkeen viimeistään. Kun voi olla, etten kaikkien näiden voisilmäpullien jälkeen pysty saamaan keskiviikkoon mennessä painoa alaspäin. Ja sittehä mun piti rankaista itteäni ostoskierroksella, Kukkarossa olis myös yks kampaamotuotelahjakortti. Voisin käydä hakemassa vähän shampoita ja sen ruusukimpun. Joskin ruusukimppuhan muuttaakin rangaistuksen palkinnoksi!!laugh

P.s. Mun kestovirhe on kirjoittaa paino vahingossa apino. No, aika apinamaistahan tää painotemppuilu kyllä onkin!!