Jaaha, se on taas viikonloppu hurahtanu, ja kohta viikko punnituspäivästäkin! Nyt pitäis alkaa ryhdistäytyä, sillä lihpullapunnintaan on nyt 9 päivää aikaa... Yhdeksän päivän aikana pitäis saada paino lukemaan 78... Näyttää aika pahalta. Tänään olin kutsuilla. Eilen söin muuten vaan paljon. Se on ihan sama, miten paljon liikkuu, jos ei osaa pitää leukaperiään irti herkuista...Enkä mä osaa.... Nyt pitäis vaan hokee kovasti koko ajan sitä sanaa EINESLIHAPULLA, EINESLIHAPULLA... Että muistais... Mä en nimittäin haluu niitä syödä. Ne on pahoja, ja ihan varmasti niissäki on matoja....!!

 Eli jos joku ei tiijä, niin mulla on eessä 2 päivän eineslihapullakuuri, jos en oo saanu keskiviikkoon 28.3. mennessä painoa lukemaan 78 kg!! Ja mä inhoon eineslihapullia!!

P.S. Pistin kännykän joka ilta klo 18 muistuttamaan, että "eineslihapulla"!! Eli että TÄNÄ ILTANA EI SAA SYÖDÄ ENÄÄ MITÄÄN!!

Nyt alkaa olla rangaistusten osalta kovimmat paikat kyseessä :P