Mulla on outo tapa pihistellä älyttömissä asioissa.. Kun ostan jotain uutta, en raaski sitä käyttää, vaan jätän kaappiin museoitavaksi. En raaski ottaa käyttöön ees uusia lenkkareita, jotka ostin 5 eurolla alekorista, koska vanhoissa reikä pohjassa ei oo vielä niin iso, että vesi menisi läpi. Olikohan se viime keväänä, kun ostin ne uudenkarheat kengät..? Tässä äsken raskin sentään heittää roskiin yhet kengät, joissa reikä pohjassa oli jo niin iso, etä vesi oikeesti tuli jo läpi. Pidin niitä silti vielä viime kesän varakenkinä. Sillä voihan niitä hyvin pitää silloin, kun ei sada. Nyt on arkikenkänä ne siitä seuraavat paremmat kengät, jotka on kans jo moneen kertaan kastuneet läpimäriksi. Ja kaapissa pölyttyy uusimmat käyttöön kävelykengiksi ostamani, joita en raaski pitää, kun ne on uudet.
Sama juttu puseroiden ja paitojen kans. Ostan uusia ja pidän vanhoja, haalistuneita ja venyneitä. Tässä joku päivä havahduin siihen, että pesuhuone on kans täynnä kaikenmaailman voiteita, joita ei tuu käytettyä. Puhumattakaan sitten keittiön kaapin vitamiineista ja rautatableteista, jotka kans seisoo kaapissa, varmaan siihen asti, että päiväykset menee vanhaksi. Rautatableteita on tyrkätty mukaan verenluovutuksesta. Aina työntävät vaan uutta, vaikka oon sanonu, että entisetkin on syömättä. vitamiineja oon ostanu aina välillä jossain terveellisyyspuuskassa, mut enhän mä niitä muista syödä...

Eilen mun syömiset meni niin poskelleen, että jätin kirjaamatta päivän menun. Huono juttu, jos alan sille tielle, että jätän huonot päivät kirjaamatta. Aika tekopyhää. Sitten kaikki voi ihmetellä, että miten tyyppi ei laihdu, vaikka syö ihan oikein. Paitsi tuskin aattelee, kun lukee tuota mun Tiukan toukokuun syntilistaa. Siihen sentään lisäsin eilisenkin herkut. Tänään mua havahdutti se, että vaaka oli heilahtanut kilon ylöspäin :( Mä toivon että se oli vaan menkkaturvotusta. Tosin menkathan turvottaa kyllä silläkin tapaa, että sillon antaa niin helposti itselleen luvan herkutella, siks ku on niin surkee olo. ..Mut eilinen meni jokseenkin näin :

Klo 6 :Kahvi ja leipä

Klo 9.30 :Kahvia, pala juustopatonkia, voisilmäpulla

Klo 12 :broileririisisalaattia iso annos, loppu siitä jättisuuresta patongista

Klo 15 : leipää ja suolalihaa, jugurtti

pitkin iltaa keksiä ja näkkäriä, 3 pientä jäätelöpuikkoa...leipäjuustoa...



Sitten tämän päivän menu, jota jatkan vielä illalla :

Klo 9 : Kahvi ja ruisleipä, pala leipäjuustoa

Klo 13 : kaurapuuro + mehukeitto, 2 näkkäriä + oivariini, suolaliha ja juusto

Klo 14.30 : omena ja jugurtti

Klo 19.30 : 4 näkkäriä, oivariinit, suolalihaa, kananmuna, juustoa



JEE, sain kutsuttua vieraan vielä illaks, joten pääsen ottamaan pakkasesta herkkuja.
Ei oo siis mun syy tän illan herkuttelu. Ei sille voi mitään, että vieraalle on pakko tarjota...angel

Eli klo 22 vielä 2 kuppia kaakaota, pitsapala,  pala jäätelöä, pala jäälauttaleivosta, pala toskakakkua ja pala porkkanaleivosta