Uimasta tultua tuli käytyä kaupassa, ja matkaan lähti tietty irtokarkkipussi.  Sen oli taas tarkotus kestää koko ilta, mutta arvatkaas, miten sille karkkipussille kävi..?! Nälissäni ajattelin maistella ihan vaan muutaman kotimatkalla.... Ennen ku kerkisin ees kotiin, huomasin käteni kauhovan tyhjää pussia... Tuli ahmittua ne jo automatkalla... Sanokaa nyt jo, että "hyiii, Possumunkki, ootpa ahne!"

Sitte ois kysymys kaikille karppaajille. Jos olisit menossa kylään kahville, niin mitä toivoisit, että siellä sulle tarjottais? Mulle on luultavammin tulossa yks karppaaja kylään, enkä oikein tiijä, mitä vois tarjota. Siis jotain, mikä ois hyvää, ja mikä ois helppo tehä. Sitä vois ihan mielellään vaikka kaikki muutkin syödä. Tai onko kaupan hyllyllä olemassa jotain valmista syötävää? Oon nimittäin aika laiska leipoja. En viittis kysyy häneltä suoraan, kun tiedän, että vastaukseks tulee, että "ei mun takia tartte mitään erikoista alkaa laittamaan, voin olla ilman tai ottaa omat eväät..." , joka taas ois mulle tosi noloa.

Nyt on ilmassa jotain allergisoivaa, sillä mulla on silmät kirvelly ja vuotanu jo pitemmän aikaa. Nuhakin tuntuu vähän välillä. Onko muilla ollu allergiaoireita. Pölyäkin on nyt niin paljon, että pieni sadekuuro vois tehä hyvää välillä.