Kiva, että huomenna on taas lauantai ja vapaapäivä. Huh, nyt oon ihan uupunu, vaikka en oo mitään erikoisempaa tänään tehny. Paitsi pessy kolme tuntia mattoja. Sekö se niin koville otti? Taitaa olla niin, että raskas kunnon ryskätyö on kovempaa liikuntaa, kuin mikään urheilu. Vaikka harvemmin kai tuleekaan kolmea tuntia tauotta liikuntaa harrastettua...

Arvatkaa mitä? Mua on ruvennu ärsyttään se, kun ihmiset kommentoi, että "ootkos sää laihtunu?" Tänäänki tokasin vastaukseks, että "jaa, siltäkös näyttää?" Kiva tietty kuulla, että se näkyy, mutta en kaipaa huomiota enkä uteluita. Oisko ärsytyksen takana se tunne, että ihmiset on aikasemmin kauhistellu mun kiloja ja nyt hyö hämmästyy niin kauheesti huomattuaan, että oon saanu laihdutettua? Joo, narisen turhasta. Ehkä huomenna jo joku tokaseekin, että "Possumunkki, sä oot lihonu!" jolloin alan kaipaamaan niitä oot laihtunu-kommentteja.

Tänään olin ulkona syömässä, joten on tullu syötyä aika monenlaista. Kakkua ja jäätelöäkin! Yhdestä jäätelökiusauksesta selvisin vakuutettuani kaikille ja etenkin itselleni, etten tykkää muusta jäätelöstä kuin pehmiksestä. "Dajm-tuutti on oikeesti tosi pahaa. En söis," sanoin nokka pystyssä. "Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista," vastasi siihen Dajm-tuutin syöjä hekotellen. "Ei yhtään tee ees mieli," väitin urheasti...

Vasta sitten illalla

 

 

 

 

 

ostin itselleni jätskin, jonka söin salaa nautinnollisesti herkutellen. Mutta eipä se mikään Dajm-tuutti ollutkaan!

 

P.s. Arg! Roskapostikommentteja on alkanu taas sadella. Pitää kai kohta ottaa se kirjainvarmennus avuksi...