Puh huh! Kilo lähti viikossa pois ja ilmeisesti kaikki energia sen kilon mukana. Oon ihan nuutunut. Töissä olin vielä energiaa täynnä, Töistä tultua leikkasin ruohon. Sitten lopahti energia kesken siivouksen. Petivaatteet sain nakattua pihalle, mutta mattoihinasti en vielä saanut tarmoa. Vaikka suunnitelmissa oli tehdä vaikka mitä. Jopa se lattiakaivokin tyhjentää. Ja lenkkeillä vielä tietysti, mut taitaapi jäädä. Oon NIIIN väsyny. Nukahdan melkein istualleen!

Heh, töissä sain tänään kommenttia, että kun musta on tullu niin kamalan nirso, ettei tiedä, mitä mulle vois kahvitunnilla tarjota, jos haluaa juhlia. Vastasin, että ei ongelmaa, senkus juhlitte vaan, mutta minä en ota. Ostivat sitten yhen rahkapurkin mulla (Joka oli pahaa ) Yks taas kyttäili arvostelevasti mun masua, että ootkos laihtunu, ja ettei vaan olis kilot alkaneet tulla jo takasin. (Ite en ikinä kehtais tehä samoin...) Vastasin, että jaa, siltäkös näyttää?   En ala kaikkien kans kommentoimaan masuani!!! Mun eväitä kytätään kans tarkkaan!!! Suorastaan kurkitaan lautaselle, että mitäs sulla tänään on?

Bmi-laskurin mukaan pitäis saada vielä 6 kiloa pois, niin sit oisin kategoriassa lievä lihavuus. Se on tällä erää mun tavoite-etappi. Ja jos pääsen siihen lukemaan, niin sitten järjestän Possumunkin blogin ensimmäisen ARVONNAN kaikkien uskollisesti painokamppailuani siihen saakka seuranneitten kanssa! Että koittakaahan tsempata mua sinne!!