Nyt on sitte uuden laihisjakson 2. päivä kohta pulkassa. - Ja heti retkahdin mustikkapiirakkaan! En voinu sille mitään. Uinnin jälkeen kutsuttiin kahville. Ja pakkohan se oli maistaa vähän piirakkaa, kerta sitä oli leivottu. Ois loukkaus emäntää kohtaan olla maistamatta... No arvatkaa vaan, paljonko tuli maisteltua... Kolme palaa... Se piirakkavati oli aika tyhjän näköinen sen jälkeen, kun olin lopettanu kahvittelun. Ja tuli siinä jotain Marie-keksiäkin muutama makusteltua.  Mitäs käsketään pöytään just uimisen jälkeen nälkäsenä. Ei oo mun vika...

Noo, ei yks retkahuspäivä mitään pilaa. Paits, että huomenna tulee toinen... Oon jo varannu kassillisen kaikenlaista hyvää herkkua (karkkia, sipsiä ym..) huomiseks retkipäiväks. Yritän olla syömättä ite niitä kovin kauheesti. YRITÄN..... (tuli niitäki muuten vähän maisteltua siinä eväitä tehdessä...)

 

Päivän menu :

Aamulla :  Kahvia, puuroa, mehukeittoa, raejuustoa

Päivällä : Lihaa ja salaattia

Iltapäivällä : Kahvia, 3 palaa ihanaa mustikkapiirakkaa ja noin 6 Marie-keksiä

Illalla : Lihaa ja salaattia, muutama sipsi, 3 irtokarkkia ja 2 suklaapalaa

Iltapalaks varmaan vielä jotain mehukeittoa ja raejuustoa.

Voi kauhistus, mulla on NÄLKÄ!!

P.s. Metk muuten, että toi laskuri aina välillä katoaa ja sit palaa takaisin. Nyt se on kadoksissa. Mahtaneeko palata vielä?

Ps. Ps. Päivän paras, että yks tuttu väitti mun laihtuneen loman aikanakin!! se on kyllä kukkua!