Mistähän se johtuu, että roskapussin vieminen on muka jotenkin niin ylivoimaista mulle? Ulkoilen muuten mielelläni, vaikka pitkiäkin lenkkejä, mutta en viitti koukata muutamaa metriä tiputtaakseni roskapussin roskikseen. Siivouskin sujuu. Saatan viedä matot ulos, vaikka kaksikin kertaa viikossa, mutta roskiksen tyhjentäminen ei mun siivousurakkaan mahdu. Töihin lähtiessäkään en sitä viitsi viedä. Joka kerta roskia roskikseen tiputtaessani mietin, että pitäisi tämäkin tyhjentää, mutta kuitenkin sitten sullon roskia aina vaan tiiviimmäksi tuumien, että vielä tämä roska mahtuu. No lopulta sitte kuitenkin on ihan pakko. Ja se on loppujen lopuks hvyin pieni, ihan olematon, vaiva. Mutta aina se on vaan yhtä vastenmielistä.

Läskiks män oli keksiny mulle uuden rangaistuksen. Se meni muistaakseni nyt heinäkuun lopulle. Päivä syöden pelkkiä Ufomix-makeisia. Keksitty mun eilisestä Ufomix-kiusauksesta, kun mätin lähes koko pussin iltapalakseni. Lähes koko pussin siis, HUOM. en koko pussia! Ufoja jäi nimittäin peräti kokonaista 4 kappaletta. Ne söin äsken. Enkä mä sitä pussia ees mitenkään karkkimieliteon vuoksi ostanu. Ostin ne kurkkupastilleiksi, koska mulla oli ääni käheä. wink Ihan lääkkeeksi siis vaan! Oikeestaan ne ei oo ees kauheen hyviä karkkeja. Siks mua nyt harmittaaki, että menin niitä ostamaan. Jos oisin ostanu vaikka sekalaisen irtokarkkisekotuksen, niin olisin saanu rangaistukseksi syödä koko päivän kaikenlaisia karkkeja. Nimittäin väkevät karkit maistuu parhaalta hedelmäkarkkien kans sekotettuna, ja sit sen jälkeen rupee tekeen mieli suklaata ja lakritsia ja... Mutta että pelkkiä Ufomixejä!! Niihihän kyllästyy jo heti yhden pussin jälkeen. TÄNÄÄN MÄ OON MUUTE SORTUNU JÄÄTELÖÖN!!! Tää oli siis pelkkä viaton tunnustus. En mää mitenkään yritä vihjailla, että joku vois ehottaa helteiselle kesäpäivälle mulle sellasta rangaitusta, että saa syödä koko päivän vaan pelkkää jäätelöä ja ainaki pari pehmistä on pakko syödä....angel

Jaa-a, mutta otetaas sitte tän päivän menu :

Klo 6.00 : Kahvi ja 2 ruisleipää raejuuston ja kurkun kera

Klo 9 : Kahvi, ruisleipä+levite ja suolalohi

Klo 12 : lasagne, salaatti, leipä, maito

Klo 12.30 : Kahvi ja keksi

Klo 15 : Kahvi, ruisleipä+levite+suolalohi, keksi ja pulla

Klo 17 : jäätelö ja pussinloppu eli 4 kpl ufomix-karkkeja.

Klo 21.30 : pikkusen raejuustoa ja terttu viinirypäleitä

Ja kaikista näistä syömisistä huolimatta, MULLA ON NÄLKÄ!!!