jäädä kotiin ja altistua sen sijaan kiusaukselle vetää napaansa synttärilahjaksi aikomansa suklaalevyt?? Tänä viikonloppuna Possumunkki on kutsuttu kolmille synttäreille. Perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Tänpäiväset lintsasin. En oikeestaa ois kerinnykää töitten takia. Tai miksei vähän myöhässä ois kerinny, mut totesin, että kolmet kakkutarjoilut on jo liikaa. Onnittelin ja jäin kotiin.  Huomisille oon menossa. Sunnuntaisista en oo varma. Oon kyllä lahjat (ne on itseasiassa kolmoissynttärit, että jos oikein tarkkoja ollaan, niin tänä viikonloppuna on kuudet synttärit!) jo hankkinu. Ja lahjoihin kuuluu osana pienet suklaalevyt. Joten, jos en mene synttäreille syömään synttärikakkua, niin sit on vaarana syödä vahingossa itse ne suklaalevyt. Kumpiko pahempi?

Tänään en kyenny elämään ihan täysin herkuttomasti. Kyllä tässä taitaa kuitenkin toteutua se mun alkuperäinen suunnitelma, että mieluummin niin päin, että yksi herkuton päivä viikossa ja loput herkkupäiviä. wink En mä ny ihan kauheesti sortunu. Yhen jäätelön ja karkin verran vaan. Kun tarjottiin. angel Ei ollu mun syy...

Tässä päivän menu :

Klo 7 : Kahvia ja pari ruisleipää

Klo 10 : sama kuin edellä

Klo 11 : jäätelö ja karkki

Klo 12 : Tonnikalapastaa, näkkäriä, maitoa

Klo 14 : Kahvia ja ruisleipä, mandariini

Klo 19 : Kananrintaa, salaattia

Klo 21 : juustoruisleipä, jugurttia + marjajauhettta

Klo 22.30 omena

Eihän tää silti kauhee paha menu ollu. Eihän?