Kiitos vinkeistä! Ne olivat hyviä, mutta epäilen silti, tepsisivätkö ne sellaiseen, kuin Hilma-täti. Hilma-täti vaan kieltäisi jättäneensä levyä päälle. Tai sitten hän käskisi mun nuoremmakseni mennä itse katsomaan. Ja se olisi ainakin vihoviimeinen virhe! Sillä aikaa, kun kävisin levyjä tarkistamassa, tätihän täyttäisi mun lautasen kukkuroilleen kakkupaloja. (Muistuu mieleen tässä sellainenkin kerta, kun jouduin syömään Hilma-tädillä 3 lautasellista puuroa.. En tajunnut olla tarpeeksi tarkkaavainen, joten lautanen täyttyi yhä uudestaan kukkuroilleen) Sitä pussijuttua voisi tietty yrittää, jos ei Hilma-täti olisi niin valtavan tarkkaavainen. Kiinnijäämisen riski olisi kyllä pelottava.

Ehdottiko joku, että kertoisin Hilma-tädille olevani dieetillä? Ei, sitä en tekisi kyllä ikinä! Älkää tekään vaan vahingossakaan sitä paljastako. Voin kuvitella, miten Hilma-täti sepostaisi jälestäpäin Liinalle, että "Se Possumunkki sanoi olevansa laihdutuskuurilla. Väitti laihtuneensa jo muka 7,5 kiloa. En minä ainakaan huomannut, että se mitään laihtunut olis. Pyöristynyt vaan entisestään!" Ja sen jälkeen molemmat tädit kyttäis aina mun mahaa, ihan kuin luulisivat vauvaa odottavan.

Ei, Hilma-tädille ei kerta kaikkiaan vaan voi mitään. Pitäisi pitää paastopäivä aina ennen ja jälkeen tädin luona käynnin. (Huokaus)'

Näitä Hilma-tätejä on kyllä useampikin mun tuttavapiirissä. Ja kaikilta ei välty ees olemalla kyläilemättä. Esim. työpaikka on vaaravyöhyke, kun lähes joka päivä joku raahaa sinne jotain kakkupuolta, ja pakkohan niitä on kohteliaisuudesta maistella. Huoh, taitaispa olla kohta jo mun vuoro kiikuttaa sinne kahvileipää. Eli pitäis leipoo, ja syödä kakkutaikinaa ja muuta lihottavaa...

 

Ja  Anonyymikö meinais saada Possumunkin luopuun karkeista ja kahvista kokonaan!? Voi Sinnuu,  kyllä oot nyt ihan liiallisen urakan ittelles ottanu! Tosi kilttiä kyllä sillä lailla huolehtia Possumunkista, mutta eihän siitä mitään tuu. Helpommin saat kuule tupakoijan tai alkoholistin lopettamaan polttonsa ja juomisensa, kuin mut luopuun karkeista ja kahvista. Lupaan vähentää molempia, mutta kyllä karkkia pitää saada aina joskus ees. Ja kahvia aina joskus päivän aikana. Mutta, nyt mä kerron Sulle yhen piristävän asian :  Mää join teetä tossa tunti sitten! Se oli minttuteetä vihreessä pussissa, että kyllä se varmaan oli ihan sellasta sun suosittelemaa laatua! Join ihan koko kupillisen! Että nyt voit ylpeenä ajatella, että sainpas vaan vaikutettua siihen Possumunkkiin!

 

Niin, tänään oli mun punnitusaamu. Puol kiloo oli lähteny viime viikkosesta. Aika vähän, mutta ohan se parempi, ku että ois tullu puol kiloo lisää. Ja tänään mä oon syöny ihan oikeesti tosi terveellisesti. Haluutteko kuulla?

Päivän Menyy :

klo 7.30 kahvi + 2 ruisleipää, joissa päällä levitettä, salaattia, tomaattia, kurkkua

klo 13   salaattia, savukalaa, 2 mandariinia

klo 15  jugurtti, kahvi

klo 20 2 palaa ruisleipää, levite, juusto ja suolakala JA TEETÄ!

Tuo viimesin ateria ois voinu jäädä poiskin, oli vähän myöhäinen syöpöttelyaika,mutta kun teki niin mieli...

MUTTA EN SYÖNY YHTÄÄN KARKKIA TÄNÄÄN!!