Oikeestaan en mä rikkonukaa viime viikolla karkkilakkoa. Repsahin, oliko se nyt keskiviikkona, syömään osan kaappikarkeistani, mutta jätinki sit viikonloppuna karkkipäivän kokonaan väliin. (yhtä pihjalanmarjakarkkia nyt ei lasketa)

Eilen lueskelin pinon kuvalehtiä. Niissä oli paljon asiaa kuntoilusta ja painonpudotuksesta ja myös tästä sokeririippuvuudesta, minkä jotkut väittää mulla olevan. Enpä tiijä. Siellä sanottiin just, niinku anonyymiki on sanonu, että jos on sokeririippuvainen, pitäis olla ihan täys nollalinja makeaan. Sokeririippuvainen ku on niinku alkoholisti, ei pysty kohtuukäyttöön. No toisaalta ja toisaalta... Yhen karkin ottaminen, voi kyllä välillä saada mussa aikaan mieliteon saada lisää ja lisää. Toisaalta, kyllä mä pystyn välillä ottamaan karkin ja jättämään siihen yhteen karkkiin. Tiedä häntä! Mut sen mä tiedän, että ihan nollalinjaan mä en pysty. Haluun karkkia aina sillon tällön! Vähennän sen sitten vaikka muusta syömisestä. (Joka kirjoituksen mukaan kuulemma on tyypillistä just naisille.)

Kuntoilusta oli ohjeita vähän yhtä paljon kuin kuntoilijoitakin. Jotkut oli sitä mieltä, että matalalla sykkeellä tehty liikunta kuluttaa eniten, jotkut taas, että kova treenaus tehoaa parhaiten. Itte uskoisin, että kova treenaus polttaa kaloreita eniten, mutta kuka sellasta koko ajan pystyy tekemään?? Vaihtelua, vaihtelua siihenkin, sanoo Possumunkki, ihan jo kyllästymisen torjumiseksikin.

Mut se on oikeestaan kumma, mistä yhtäkkiä pälkähtää päähän joku mieliteko? Niinku just nyt mulla tekee mieli MANSIKKAJÄÄTELÖÄ. Se mieliteko alko eilen illalla. Eikä oo menny ohi, joten kai sitä vois sanoo jo mansikkajäätelöNÄLÄKSI.En oo koskaan erityisemmin ees tykänny just mansikkajäätelöstä, en oo nähny missään mansikkajäätelömainosta, enkä kuullu kenenkään syöneen sellasta just nyt. Silti yhtäkkiä iskee mieleen "PITÄÄ SAADA MANSIKKAJÄÄTELÖÄ!" Enkä usko, että tää mieliteko mihinkään katoaa, ennen ku oikeesti oon saanu mansikkajäätelöä. Katotaanko vaikka! ?

Plaa, plaa, plaa... Höpisen taas täällä, kun en viittis alkaa siivoomaan, mut nytpä alan! Moro!