Mietin tässä just, koska tulikaan tää blogi aloitettua? Se oli vuos sitten 6. päivä helmikuuta. Eli 1 vuotta on täytetty!! Mut kakkua ei oo tarjolla, sillä syömiset on menny muutenkin överiks...

Painoo on toki lähteny, mut silti mä oon edelleen ylipainoinen!!! 13 kg pitäis saada vielä pois. Eikä se liikahakaan!! Tällä viikolla jäi keskiviikkopunnituskin väliin, mut siinä 80 kg se vaan edelleen on. Jotain pitäis nyt tempaista!!! Uutta vai vanhaa? Keppiä ja porkkanaa oli ihan alkuperäinen otsikko suomi24:llä. Enpä enää löytäny sitä, ni en voi linkittää. Mut juttuhan meni niin, että pyysin lukijoilta apua kepitykseen, eli keksimään mulle rankaisuja, jos ei paino heilaha joka viikko vähän alaspäin. Ja lähtihän se heilumaan alaspäin. Ilmeisesti mulla pitää olla koko ajan pieni tukkapöllyn uhka, että saan itsekurini toimimaan. Niitä porkkanoitahan eli palkintoja keksin joka päivä itelleni muutenkin. ;D

Pitäisköhän mun lähtee aloitusruudusta taas saadakseni homman toimimaan? Nyt on tietty painoa sen verran jo lähteny, ettei se ihan yhtä helpolla enää tipukaan. Mut joka toinen viikko vois vaaka heilahtaa ees vähäsen... Alaspäin siis! Kun ei tätä hommaa nyt ihan puolitiehenkään vois jättää. Noloa se ois. Näin kauheesti laihtunu ja edelleen ylipainoinen. Ihan uskomaton juttu!!! Joo, ihan pakko tässä on nyt ryhdistäytyä ja saada se loppukin ylipaino pois.

Autoitte mua viimeks, auttakaa taas!! Julistankin tässä alkavaksi nyt loppukiri-kilpailun. Se voi kestää puol vuotta, vuoden tai puoltoista. Teidän tehtävä on keksiä mulle taas kammottavia rangaistuksia uhkaksi, jos en onnistu tavoitteessani. Ja tavoite on saada joka toinen viikko painoa edes hiukan alaspäin. Punnituspäivä on keskiviikko. Tällä viikolla jäi väliin, mutta viime viikon tulos on ollu 81, Sen alle pitäis siis ens keskiviikon tulos olla.  Nyt siis joka ekana kerkiää, saa keksiä tänne mulle rangaistuksen. Ainoa ehto, että sen pitää olla toteutettavissa ; katolle en kiipeä enkä lähen mihinkään alasti hyppimään ;) Toteutan sen jutun nimittäin ens viikolla, jos en oo saanu painoo tippumaan. Rankaisun keksijä saa itselleen yhden arvan loppuarvontaa varten.   Mä yritän tsempata itteni välttämään rangaistuksia. Vuos sitte toimi hyvin, toimiskohan vieläkin?