Paino ei ollu suinkaan tippunu kiloa, vaan noussu puoli kiloa. Joten, edessä on tämä :

Sussu
 kirjoitti 27.02.2012 - 00:57
"Kamala rangaistus jota itse olen toteuttanut ihan käytännössä: Liian pienet vaatteet päälle-päivä. Eli jos paino ei putoa niin mahdollisimman epäedulliset vaatteet päällä ihmisten ilmoille. Siin on hymy kaukana, kun vatsamakkarat tursuaa kahta kokoa liian pienien farkkujen yli ja ihmiset katselee säälivästi. Julmaa, mutta ah, niin kovin motivoivaa ;)"


ÄÄÄK, kerron illalla, miten päivä on sujunut...

No nyt seuraa sitten muotinäytöstä. (oikeestaan meen tässä jo myöhemmin olevaan uhkaankin eli valokuvaan pahimmasta läskikohdasta..mutta olkoon!)

Aamulla todettuani, että mun on nyt sit rangaistava itseäni, valitsin ensimmäiseksi päälleni tämän hurmaavan ja pukevan t-paidan :P



Lähdin pyöräilemään asioille tuttavan luo, joten en laittanu niitä liian pieniä farkkuja, koska niitten kans ei vois pyöräillä. Mun mielestä tää paitaa vastaa kyllä niitä farkkujakin hyvin!! Eli tässä oon hurmaavana pyöräilyasussani. Tiellä tietty oli takki päällä, mutta asioidessa piti takkikin riisua.


Kyllä nää verskatkin aika hyvin korostaa mun vatsamakkaroita. Ja kaikille, jotka haluaa matkia, annan vinkin, että kannattaa erityisesti mennä esittelemään mahamakkaroita johonkin pikkulapsiperheeseen. Lapset tulee mielellään taputtelemaan masua. (miettien selvästi ainakin, jos ei ääneen tokaise, että onkohan siellä vauva?)

Ja tässä sitten vielä mun loppupäivän kotiasu :


Tässä kuvassa varsinkin oon hyvin edukseni :



Suski ja muutkin, ootte varmaan nyt sitä mieltä, että oon totisesti rangaistukseni suorittanut..?!

Aika itsekidutusta tää on ollu. Ja ainakaan ei oo sellasta harhakuvitelmaa, että ei ois enää mitään pudottamista!!!!