Niiin kun mä kaikkeni tein eineslihapulla-rangaistuksen välttääkseni, niiin... eikös tänään sitten ollut niitä ruokana työpaikkaruokalassa!! Ei tullu tänään raahattua evästä mukaan, niin menin syömään ruokalaan. Muistelin, että on makaronilaatikkoa. Sekään ei oo mun lemppariruokaa, mut kyllä se menee, kun on lisukkeena ketsuppia ja hyvää salaattia. Naamani venähti pahasti huomattuani, että ei se ollutkaan edes makaronilaatikkoa, vaan EINESLIHAPULLIA, ja ilmeisesti jauheesta tehtyä mautonta muussia... sad No tällä kertaa täytin lautasen ainakin oikeaoppisesti. Yli puolet lautasesta oli salaattia, muussia vähäsen ja 3 eineslihapullaa ja päälle runsaasti sinappia. Kyllä ne alas meni salaatilla ja sinapilla maustettuna,mutta yhtä pahoja ne oli kuin ennenkin, ja :

mitä  kohtalon ivaa, mikä surkeus ja vääryys, että kaiken sen onnistuneen laihdutusvaivan ja tuskan jälkeen, kaikesta huolimatta,jouduinkin yhtäkkisesti kärsimään eineslihapulla-rangaistuksen!! Tekispä melkein mieleni katsoa seuraava rangaistus jo etukäteen suorituksi ja jättää se toteuttamatta!!wink


Ai niin... Lupasinkos mä itselleni kirjata päivän menut. Mulla tuppaa olemaan tietoista unohtamista, sillon ku oon sortunu johonkin.. Aina kun menu puuttuu, mulla on jotain salattavaa... wink??? Kun selitän vaan lihapulla-annoksesta, niin kaikki luulee, etten oo mitään muuta syönykää... Ei. Tää on vakava asia angry Ei saa huijata lukijoita, eikä ittee...

Maanantaimenyy :

Klo 6.30 : kahvia, leipää, kuppi eilistä salaattia, puuro ja mehukeittoa (eiks oo aika hyvä aamupala? tästä mä oon aika ylpee ;) )

Klo 8.30 : kahvi ja leipä

klo 9.30 : kahvi ja leipä

klo 12 : eineslihapulliasad muussia, salaattia, leipää, maitoa, pannaria ja hilloa

klo 12.30 kahvia

klo 15 kahvi ja leipä

klo 17 : juustoleipä ja salaattia, jäätelö, kolakeksi  hymhymhyy...

Ja klo 21 vielä ananasta ja 2 kolakeksiä

No ei tää nyt kauheen pahalta kuulosta? Eiköskään? Yks jätski vaan ja yks kolakeksi ylimääräistä, nehän on perusravintoa, jota ilman ihminen ei pärjää. Joten :

MIKS MUN PAINO EI ALENE!!!!?????angryangry