Heh, hupaisaa seurata, mitä sanoja googlettamalla jotkut on päätyny tänne Possumunkin laihispäivyriin Suklaadieettiä täältä on hakenu jo moni. Valitettavasti sitä ei täältä löydy. Jos löytyis, olisin jo sillä dieetillä Saunassa riisuutuminen oli joku kerta hakuna. Sen muistan kirjoittaneeni Rinkelin ja mun juhlajuttuun. Sen sijaan tänpäiväinen valelakimies  on mulle mysteeri..!!?? Koska muka oon sellasesta jotain maininnu? En muistaakseni missään enkä koskaan.. Vai löytääkö joku täältä maininnan valelakimiehestä? Muualla kun tän päivän kohdalla, jossa se nyt on mainittu jo peräti kahdesti. Sille joka maininnan löytää, valehtelen lahjoittavani kaikki ens viikonlopun karkkini!

 

Niitä karkkeja onkin jo taas jemmassa. Totesin itsekseni, että paras konsti saada itelleen karkkeja, on kirjoittaa tänne vakaa päätös karkkilakosta. Eikös työmaalla ollu taas pussillinen karkkeja mun pöydällä odottamassa! Oli kuulemma oikein varta vasten mulle säästetty, kun viimeks jäin ilman. Hetken funtsin, ryhtyäkö heti lakonrikkuriks, mutta enpä sentään viittiny. Kun työkamujen silmä vältti, ryöstin osan karkeista laukkuuni. Säästän ne lauantaiks. Eipä tartte ite ostaa. 

 

Tänään olin taas vaihteeks pirteempi ja energisempi ku viikonloppuna, jolloin olin ihan puhki. Jumpassaki tuli käytyä. Ja omasta mielestän oon syöny kyllä aika terveellisestiki. Mikä muka ois terveellisempää ku kaurapuuro, marjat, ruisleipä, kananmuna, kurkku, tomaatti??

Eli Tän Viikon Ensimmäisen Päivän Menyy :

Klo 8.30 : kuppi kahvia

klo 10 : puuroa, viinimarjoja, 2 palaa ruisleipää, levitettä, tomaattia, kurkkua, kananmuna

klo 14 : 2 ruisleipää edellisillä höystöillä, sekä viinimarjoja

Klo 21 : kupillinen mansikoita