Äs, kaipa mun täytyy alkaa taas kirjaamaan tänne syömisiäni. Ehkä se auttaa mua syömään vähän järkevämmin. Kaikkia hölmöyksiä kun ei kehtais tunnustaa edes itelleen. Vaikka tänään mä oon kyllä taas syöny niin hölmösti, että tän päivän menu pakko ihan jo vaikka vitsillä tänne heittää. Ja huonon esimerkin vuoksi. Että jos tätä lukee joku ravitsemusterapeutti, niin voi järkytyksestä toivuttuaan tulostaa tän vaikka esimerkiksi neuvottavilleen. Esimerkiksi, kuinka EI kuulu syödä.

Tämän päivän menu :

Klo 7.00 : Kahvi, LUOMUkaurapuuro ja mehukeitto (Tällä sentään voin ylpeillä, että aamu ainakin alkoi ihan hyvin)

Klo 8.30 : 2 kuppia kahvia, suklaakeksi ja iso pala jäätelöä

Klo 11 : Puolikas kurkkua, omena, jugurtti

Klo 14 : 2 kuppia kahvia, puolet Jaffa-leivoskeksi-paketin puolikkaasta, pari karkkia

iltapäivällä vielä jokunen karkki, ehkä n 10 kpl

Klo 18 : 2 kuppia kahvia, 2 ruisleipää+ tonnikalaa, raejuustoa, kananmunaa, tomaattia, kurkkua, yks hapankorppu samanlaisin lisukkein, 4 keksiä

Klo 21 : ruisleipä em. lisukkein

Jäätelöä tekis vieläkin mieli....Oon syöny sitä tällä viikolla JOKA PÄIVÄ!! Ja eilen vedin pussin irtokarkkeja...Kai ne on ne hormonit. Ongelma on myös se, että kun liikkuu, niin tulee NÄLKÄ! Ehkä ois sittenki parempi olla liikkumatta, niin ei tulis nälkäkään, eikä tekis niin paljon mieli syömistä... Tää on paha noidankehä....