Sillo kun alotin tän laihdutuksen, olin tarkka, että söin 3 tunnin välein, enkä mitään herkkuja. Olin suorastaan stressissä, jos viikonloppuna oli luvassa jotain juhlia tai kyläilyjä, kun ne tietää herkuttelua. Nyt mulla on kieltämättä kyllä menny syömiset ihan poskelleen... Syön koska sattuu. Ja varsinkin herkkuja...

 

Tänään tuli syötyä näin :

Klo 7 : Kahvi ja 2 juustoleipää

Klo 9 : Kahvi ja omena

Klo 12 : Kahvi ja 2 juustoleipää, jäätelöpuikko ja omena

Klo 14 : Kahvi ja 2 Pims-keksiä

Klo 17 : paahtopaistisubi ja suklaata

Klo 18 : kakkutaikinaa

Klo 19 : kakun päälle tulevaa suklaakuorrutetta

Klo 22 : Kinkkuvoileipä ja lasi maitoa

Melkonen laihduttajan ruokavalio, vai mitä... Kävin mä tuossa kakkutaikinan ja kinkkuleivän välissä rehkimässä kuntosalilla 2 tuntia. Mut tuskin se noita kaikkia suklaita silti kulutti. Huominen ei myöskään tuo parannusta asiaan, sillä huomenillalla oon kutsunu vieraita kahvikesteille. Ja sillohan joutuu pakostiki syömään. sillä täytyyhän emännän syödä, että vieraatkin uskaltaa ottaa.

Sitte on vappu ja sillonki on pakko syödä herkkuja.

Mut ehkä maanantaina alan syödä järkevästi ja terveellisesti. Ehkä... niin, jos........

JOS LEHMÄT LENTÄISIVÄT!!