Arvatkaa mitä! Mä oon ihan koukussa makeaan, erityisesti jäätelöön... Oon syöny tänään peräti KOLME (3) jäätelötuuttia... eiks oo kauheeta. Lisäks oon syöny melkoisen määrän Domino-keksejä ja kanelimurokeksejä. Nyt en voi laittaa tätä ees kenenkään tarjoajan syyksikään, koska itse ne ostin! Voi hirvitys ja kauhistus!! Ehkä mun pitäis alkaa taas välillä ihan kokonaan makealakkoon, kun menee koko ajan överiksi. En taida vaan nyt pystyä siihen. En ainakaan ennen, kuin ne kaikki keksit on syöty Karkkia tekis kans kauhesti mieli..

Muutenki oon ollu tänään aikas väsyny ja kiukkuinen. Huono päivä Possumunkilla. Toivottavasti huomenna parempi.

Päivän järkytysmenu :

Klo 8.30 : Kahvi, puuro, mehukeitto

Klo 10.30 : Lehtipihvi ja salaattia

Klo 12 : Kahvi ja kekse

Klo 12.45 : Jäätelötuutti

Klo 14 : salaattia, keksejä, jäätelö

Klo  15 : pari keksiä

Klo 18 : Jäätelötuutti, keksejä

Klo 21 : 2 ruisleipää + lisukkeet (sulatejuusto, raejuusto, kinkku, kurkku ja tomaatti)

Liikuntana uin tunnin. ( Hyötyliikuntana kävelin postissa, josta tuli 4 km.)