Niitähän riittää erilaisia ; tuppereita ja maustekutsuja, vaatekutsuja.... Olin ensimmäistä kertaa kasvikutsuilla. Ootteko olleet sellaisilla? Tuli osteltua erilaisia siemeniä. Ostin ruukkumansikkaa, amppelitomaattia, paria eri ruukkusalaattia ja muutaman pussin erilaisia kesäkukkia. Tänään istuttelin niitä toiveikkaasti. Saa nähdä, onko musta yhtään viherpeukaloksi. Ehkä toimin kuin Katto-Kassinen ja kaivan joka päivä siemenen esiin, nähdäkseni, onko se yhtään kasvanut. Minkälaisilla eri kutsuilla ootte olleet? Ite oon ollu tuhansilla tuppereilla, swipe-kutsuilla, maustekutsuilla, Golden- ja Amwaytilaisuuksissa ja mikä se yks nyt olikaan, joka möi niitä aloe-tuotteita...? Emäntänä olin yhteen aikaan useastikin, kun oli tuttuja myyjinä. Siinä on kumminkin aina vaivansa koittaa saada ihmisiä paikalle, kun kovin moni ei kuitenkaan hihku innosta myyntikutsuista. Ite oon miettiny, mikä ois kaikkein innostavin kotimyyntikutsuidea, ja ihmettelen, miks kukaan ei oo keksiny sitä....!! Sehän ois tietysti KARKKIkutsut!! Esittelyssä ois erilaisia karkkeja, joita sais tietty kaikkia maistella ja tehä sitten karkkitilauksia!! Sellasia kutsuja ei tietääkseni oo olemassakaan...Vai onko?! Jos on, niin MIKS MUA EI OO KUTSUTTU???!!!

Tein tänään 7 kilsan lenkin, josta puolet juoksin. Enkä ollu ees yhtään väsyny sen jälkeen. On mun kunnolle jotain kehitystä tainnu tapahtua  Kiva olikin lenkkeillä auringonpaisteessa ja linnunlaulussa.

Joku oli muuten tänään googlannu tänne sanoilla "herätyskello linnunlaululla". Taisin kirjoittaa siitä oikeaan linnunlauluun heränneenä. Mutta on mulla semmonen heätyskellokin. Sain joskus kauan sitten synttärilahjaks sellasen. Se on ihan kiva, mutta kyllä se aamulla silti jaksaa ärsyttää. Voin sanoa, että ei kuulosta kyllä lähellekään samalta, kuin oikea linnunlaulu. Mutta jos joku vielä etsii sellaista heätyskelloa, niin kyllä niitä saa varmaan ihan mistä tahansa kelloliikkeestä. Että sieltä vaan kyselemään!

Oon pohtinu, alkaisinko Rozin tavoin pitää täällä myös lukupäiväkirjaa..? Nyt kävi vaan niin hassusti, että unohdin kaikki valkkaamani viikonloppulukemiset kirjastoon. Vaikka ohan noita entisiäkin nurkissa ihan riittämiin.

Päivän plussat :

+ Istutin ruukkuihin mansikan-, tomaatin-, ja 2 eri salaatin siemeniä

+ Kävin lenkillä hienossa kevätilmassa

 

Miinuksia ei lasketa, paitsi se kirjojen unohdusjuttu. Harmittaa, kun olisin halunnut alkaa just lukemaan niitä.