Välillä alkuperäiseen asiaan! Eli laihdutukseen. Sitähän tää blogi alunperin piti olla. Tiiättekö mitä, mä oon jo melkein luopunu toivosta, että saisin enää lisää painoa pois. Samassa jököttää. Kunha sais ees tämänkin lukeman pysymään, ettei nousis. Ite oon ihan tyytyväinen tähän pudotukseen. Ja jatkuvasti tulee kommentteja, miten kovasti oon laihtunu. Mutta jos nyt menisin jonneki terveystarkastukseen, niin kyllä masentuisin! Siellähän tulis heti vaan tuomio, että 10 kiloa pitää pudottaa. 10 kiloa, sehän on hurjan paljon!! Ei se lähde, en mä pysty siihen. Valitan, mut näin on.

Nyt on se mainostettu lämpöaaltoviikko. Tänään paisto hienosti aurinko. Vaikkakin yöllä satoi ihan kaatamalla. Heräsin siihen. Aamulla sitten sateen ropinan muistamana totesin, etten viitti tänään pyöräillä töihin, kun sataa. Ja.... pitää tunnustaa, että en jaksanu. Nukutti, nii en jaksanu nousta sen verran aikasemmin, että olisin kerinny pyörällä. Käänsin vaan kylkeä ja jatkoin unia vielä tunnin...Tänään mulla oli semmonen väsypäivä, että olin koko päivän ihan nukahtamispisteessä. Olin mä nyt sentään illalla jumpassa. Mut muuten en juuri jaksanu ku pakolliset. No, toivotaan, että huomenna ois enemmän virtaa vaikka pyöräilyynkin.

Lopuksi vielä Päivän Menyy. Katsotaan, muistanko kaiken, mitä on tullu tänään popsittua.

Klo 7 : Kahvia, leipää raejuuston kera, puuro ja mehukeitto

Klo 9 : Kahvi ja voileipä

Klo 12 : Jauhelihakiusausta, salaattia, näkkäri ja oivariinia ja maitoa

Klo 12.30 : Kahvia ja omppupiirakkaa

Klo : 15 : Kahvia, uuniomenaa, omenapiirakkaa

Klo : 20 : puolikas ananas, ruisleipä raejuuston kera sekä lasi maitoa

Siinä tän päivän eväät!