Plaah, piti tulla tänne poistelemaan taas roskapostirobottien postauksia. Onkos muilla ollu tänään niitä riesana? Robotit on ovelia. Ne käy vaan joskus, ei joka päivä, ja iskevät aina vanhoihin blogijuttuihin. Luulevat, etten hoksaa tarkkailla niitä vanhoista! Eikö robotit tiedä, että mulle tulee tieto aina joka uudesta kommentista? Hölmöjä ovat.

On taas viimenen ilta/yö ennen punnitusaamua. Ja mulla on nälkä, kun oon koittanu taas pitää nälkäkuuria. Kerrottakoon vaihteeks mun niukan päivän menu, ettette luule, että ihan joka päivä vaan karkkia syön

Klo 8 : 2 kuppia kahvia ja yks pieni ruisleipä + levite ja juustosiivu

Klo 11 : puuroa, pieni ruisleipä + levite ja juusto, vichyvettä

Klo 12.30 : Kuppi kahvia ja hiivaleipä + levite + juusto + kurkkua + tomaattia

Klo 14.30 : kuppi kahvia, pieni ruisleipäpala + levite ja juusto, 1 Pims-keksi

Klo 19.30 mansikkaviilis

Eikä muuta. Vettä ja vichyvettä oon litkiny aina kun janottanu. Kohta nukkumaan, niin pääsee punnitsemaan aamulla ja aamukahville ja SYÖMÄÄN!!