Heh, tuolla yhden päivän kohdalla oli kommentoitu, että miten mä oikein elän näillä menuilla. Vastaan nyt tässä, että siks varmaan, ku oon sensuroinu sieltä kaikki syöpöttelypäivät pois. Melkoisen tekopyhää, joten annampa nyt tulla kahden syöpöttelypäivän oikein sensuroimattoman version. Nyt varautukaa järkytykseen...!! (Jos ees muistan, mitä kaikkee on tullu syötyä)

Perjantai alkoi ihan niukasti :

Klo 7 : Aamukahvi ja ruisleipä

Klo 9 : Kahvi ja ruisleipä + levite, juusto, suolakurkku

Klo 12 : Kahvi ja 2 ruisleipää em päälllisillä, jugurtti, mandariini

Klo 14 Kahvi, ruisleipä ed. höystöillä, omena

Mutta sitten..... !

Klo 16.30 Lehtipihvi, PAISTETUT JA RASVAISET perunat, punajuurisalaatti, kanasalaatti, 2 muuta salaattia, leipä, levite, kotikalja

Klo 20 Kahvi, 2 palaa suklaapiirakkaa, pala täytekakkua

 

Lauantai ei alkanu eikä loppunu niukasti eliiii...

Klo 8 Kahvi ja pala täytekakkua

jossain välissä yks kettukarkki

Klo 12.30 Lihakastike, 2 perunaa, punajuurisalaatti, salaatti, sämpylä, voi ja lohisiivut

Klo 14 kahvi, täytekakku, kuivakakku, 2 lajia pikkuleipiä

Klo 18 Hesburgerin juustoateria Coca Colalla!!

 

Että kyllä mä just ja just jotenkuten hengissä kituutan tällä ruokavaliolla....!!!

 

No nyt onneks ei oo enää juhlia näköpiirissä. Tosin noille tienvarsisyömisille ei oo ees niistä selitykseks. Että kauhee nälkä iski, pakko pysähtyä kesken matkan tankkaamaan, ku ei oo tänään saanukaa muuta, ku hirmuisen juhla-aterian.... Mut mä kun oon yleensä huono kurinpitäjä. Mulla ei oo minkäänlaista auktoriteettiä... Niin tietty tulee kurinpitovaikeuksia tälläsen itteni kans, joka ei pysy yhtään sovitussa, joka hilpeesti vaan rikkoo karkkilakkopäätökset ja kaikki.... En tiijä, mikä tepsis.... Hankalaa.....